Raporty Online w CCP

Call Center Poland rozbudowała udostępnioną w lipcu 2003 r. platformę contact center, przeznaczoną do wymiany informacji pomiędzy telecentrum usługowym a klientami. Przeprowadzona modernizacja pozwala teraz na śledzenie w czasie rzeczywistym wyników prowadzonych kampanii oraz natychmiastowe pobieranie raportów i zestawień zawierających bieżące informacje.

Wdrożenie aplikacji Raporty Online w czasie rzeczywistym z wykorzystaniem technologii internetowych sprawia, że z systemu można natychmiast korzystać w dowolnym miejscu i dowolnym czasie. Aby uzyskać bieżącą informację na interesujący klienta temat, wystarczy teraz jedynie wybrać zdalnie typ raportu, który umożliwi przesłanie listy prospektów czy wykazu zainteresowanych spotkaniem handlowców, a także bieżące dane o sprzedaży produktów czy też informacje o godzinach kontaktowych z klientami.

Połączenie pomiędzy użytkownikiem aplikacji, a serwerem umieszczonym w contact center jest szyfrowane, zaś sam dostęp do aplikacji zabezpieczony za pomocą systemu haseł. Funkcja dopisywania użytkowników systemu do dowolnie zdefiniowanych grup daje możliwość definiowania, kto może mieć dostęp do danych finansowych na temat kampanii, a kto przeglądać raporty – zawierające informacje o statystykach połączeń z infolinią.

Uruchomiony w Call Center Poland system Raporty Online, został zaopatrzony w moduł do wymiany plików, który daje wygodę przesyłanie do centrum dokumentów – bez konieczności używania poczty elektronicznej. Wystarczy wskazać plik, który ma być przesłany, a zostanie on zaszyfrowany i umieszczony na serwerze, stąd zainteresowani mogą go pobrać w dowolnej chwili. Dodatkowym atutem aplikacji jest obsługa wielu wersji językowych.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200