Ranking pracodawców w opinii przyszłych biznesmenów

AIESEC (Międzynarodowe Stowarzyszenie Studentów Nauk Ekonomicznych i Handlowych) Polska przy współpracy "Businessman Magazine" opracowuje wyniki ankiety, przeprowadzonej wśród studentów dwóch ostatnich lat wszystkich uczelni ekonomicznych oraz słuchaczy wydziałów ekonomicznych innych szkół wyższych.

AIESEC (Międzynarodowe Stowarzyszenie Studentów Nauk Ekonomicznych i Handlowych) Polska przy współpracy

"Businessman Magazine" opracowuje wyniki ankiety, przeprowadzonej wśród studentów dwóch ostatnich lat wszystkich uczelni ekonomicznych oraz słuchaczy wydziałów ekonomicznych innych szkół wyższych.

Celem badania nazwanego "The Most Desired Company '94" jest poznanie oczekiwań studentów wobec przyszłych pracodawców. Ankieta umożliwi także rozeznanie doświadczenia, zainteresowań i zaangażowania organizacyjnego wychowanków uczelni. Niniejsze studium krajowego komitetu AIESEC Polska, koordynowane przez dr Stanisława Kluzę, stanowi już trzecią edycję realizowanych przez AIESEC Polska badań pn. "The Most Desired Company".

Podczas zebrania zorganizowanego w grudniu br. w Szkole Głównej Handlowej przez tamtejszą grupę AIESEC koordynator badania przedstawił jego metodologię. Uczestnicy spotkania mieli okazję przekonać się, że pod względem fachowym przedsięwzięcie czyni zadość najwyższym rygorom sztuki statystycznej. Ogłoszenie wyników będzie - jak to określili organizatorzy - dużym wydarzeniem nie tylko dla AIESEC Polska, lecz i dla wszystkich podmiotów zainteresowanych takimi przedsięwzięciami.

Na wyniki analizy rynku pracy czekają oprócz młodzieży akademickiej, personelu szkół ekonomicznych planującego ścieżki dydaktyczne dla przyszłych biznesmenów oraz samych firm-pracodawców również media masowe, w tym i nasz tygodnik, informujący o tych problemach na łamach działu "Komputery i Kariery". Wszyscy z niecierpliwością oczekują przełomu lutego i marca 1995 r., kiedy AIESEC Polska poda rezultaty badania "The Most Desired Company '94".

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200