Qumak-Sekom włączy do oferty systemy rozpoznawania mowy

Firma wprowadza do sprzedaży system rozpoznawania mowy ScanSoft. Uzupełni on ofertę spółki w zakresie rozwiązań call/contact center.

Warszawska firma wdraża rozwiązania Genesys Telecommunications. Amerykański ScanSoft wzbogacił ostatnio ofertę o nowe produkty „głosowe”. Należy do nich m.in. system ASR (Automatic Speech Recognition) obsługujący ponad 40 języków, w tym także język polski. Qumak-Sekom wprowadzi to rozwiązanie jeszcze w II kw. br.

ScanSoft jest obecnie liderem rynku systemów głosowych. W tym roku firma przejęła oddział Philips Electronics zajmujący się tego typu systemami. Wcześniej spółka przejęła prawa do produktów Lernout & Hauspie, m.in. popularnej aplikacji rozpoznawania mowy - Dragon Naturaly Speaking.

Zobacz również:

  • Microsoft rozszerza program bug bounty

Oprogramowanie ScanSoftu w swoich wdrożeniach wykorzystuje wielu dostawców systemów contact center. W Polsce jest to m.in. także Wind Telekom z Bielska Białej.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200