Qumak-Sekom włączy do oferty systemy rozpoznawania mowy
- Jarosław Ochab,
- 11.04.2003, godz. 07:28
Firma wprowadza do sprzedaży system rozpoznawania mowy ScanSoft. Uzupełni on ofertę spółki w zakresie rozwiązań call/contact center.
Warszawska firma wdraża rozwiązania Genesys Telecommunications. Amerykański ScanSoft wzbogacił ostatnio ofertę o nowe produkty „głosowe”. Należy do nich m.in. system ASR (Automatic Speech Recognition) obsługujący ponad 40 języków, w tym także język polski. Qumak-Sekom wprowadzi to rozwiązanie jeszcze w II kw. br.
ScanSoft jest obecnie liderem rynku systemów głosowych. W tym roku firma przejęła oddział Philips Electronics zajmujący się tego typu systemami. Wcześniej spółka przejęła prawa do produktów Lernout & Hauspie, m.in. popularnej aplikacji rozpoznawania mowy - Dragon Naturaly Speaking.
Oprogramowanie ScanSoftu w swoich wdrożeniach wykorzystuje wielu dostawców systemów contact center. W Polsce jest to m.in. także Wind Telekom z Bielska Białej.