Przez Hanower do Europy

8 marca w Hanowerze rozpocznie się jubileuszowe, dziesiąte już wydanie tzw. Centrum Techniki Biurowej, Informatycznej i Telekomunikacyjnej, czyli CeBIT-u.

8 marca w Hanowerze rozpocznie się jubileuszowe, dziesiąte już wydanie tzw. Centrum Techniki Biurowej, Informatycznej i Telekomunikacyjnej, czyli CeBIT-u.

Polska reprezentacja na CeBIT '95 będzie liczniejsza niż przez rokiem. Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji posiada informacje o kilkunastu firmach, które wezmą udział w targach. Są to: (Kraków), Autocomp (Szczecin), CCS (Wrocław), Compol II (Poznań), CSBI (Warszawa), Datacomp (Kraków), DGT (Gdańsk), Digilab (Warszawa), Inter-Design (Warszawa), Inwar (Sieradz), Macro-System (Warszawa), MacroSoft (Warszawa), Radioton (Kraków), Solid Consult (Gdańsk), (Olsztyn), SuperMemo World (Poznań) oraz Young Digital Poland (Gdańsk).

W ocenie prezesa PIIiT Wacława Iszkowskiego, głównym celem firm polskich wystawiających na CeBIT jest nobilitacja, chęć zainteresowania partnerów zarówno ze Wschodu, jak i z Zachodu, a także oferta usług dla polskich przedstawicielstw firm zagranicznych, wreszcie podniesienie swojej wiarygodności.

Z ubiegłorocznych polskich wystawców, w tym roku na CeBIT ponownie znajdujemy SuperMemo World oraz Solid Consult, natomiast nie zgłosiła swojego akcesu łódzka spółka Akrem. Jej prezes, Zbigniew Nowacki ocenia imprezę jako wielki show, który nie przyciąga profesjonalistów do których adresowane są produkty jego firmy.

Tegoroczni polscy wystawcy są ostrożnymi optymistami. Krzysztof Biedalak z SuperMemo World twierdzi, "że wydatek w przybliżeniu równy nakładom na występ na targach w Warszawie podnosi prestiż firmy".


TOP 200