Przetwórca żywności, wart 8,1 miliarda dolarów, inwestuje w platformy BI i Master Data

„Nie musimy być dłużej ograniczani przez opóźnione procesy serwerowe. Daję Rimini Street ocenę A+” – Colleen Pacocha, analityk Dean Foods

Wyzwania

Dean Foods to jedno z największych przedsiębiorstw zajmujących się pakowaniem i dystrybucją mleka w Stanach Zjednoczonych. Firma w pełni polega na swoim systemie JD Edwards EnterpriseOne wykorzystywanym do zarządzania operacjami finansowymi i sprawozdawczością. Aby wysunąć korzyści płynące z technologii informacyjnych na pierwszy plan, zespół IT musiał obniżyć koszty utrzymania systemów objętych wsparciem dostawcy, a uzyskane oszczędności przekierować na nowe inicjatywy Business Intelligence.

Rozwiązanie Rimini Street

Po rozmowach z przedstawicielami branży, Dean Foods zdał sobie sprawę, że niezależne wsparcie oferowane przez Rimini Street daje możliwość wyraźnego obniżenia kosztów i poprawy jakości obsługi, umożliwiając działowi IT skupienie się na innowacjach. W kwestii rozwiązywania problemów inżynierowie Rimini Street konsekwentnie stosują podejście „bez wymówek”. Firma może więc swobodnie przekierować swoje zasoby do realizacji wewnętrznych programów wspierających rozwój biznesu. Dzięki stabilnemu, płynnie działającemu systemowi JD Edwards, zespół IT może planować i realizować biznesowy plan działania w obszarze IT – przy strategicznej pomocy ze strony inżynierów wsparcia Rimini Street (PSE – Primary Support Engineers).

Korzyści dla klienta

Wsparcie podczas kluczowej aktualizacji środowiska JD Edwards – w tym wskazówki dotyczące aktualizacji oprogramowania, technik unikania konfliktów z innymi warstwami stosu technologicznego oraz rozwiązywania problemów, które pojawiły się po aktualizacji.

Przekierowanie oszczędności, uzyskanych dzięki niezależnemu wsparciu oraz unikaniu niepotrzebnych aktualizacji, na strategiczne inicjatyw z zakresu analityki biznesowej i platform danych podstawowych.

Wykorzystanie wiedzy technologicznej Rimini Street do zwiększenia wartość istniejącej platformy JD Edwards w miarę planowanych przez firmę przyszłych ulepszeń i projektów.

Profil klienta

Dean Foods jest jednym z największych w Ameryce przetwórców i bezpośrednich dystrybutorów płynnego mleka sprzedawanego pod ponad 50 lokalnymi lub regionalnymi markami mleczarskimi, a także jako marki własne. Firma zajmuje się dystrybucją lodów, przetworów z mleka, soków, herbat, wody butelkowanej i innych produktów.

Branża

Paczkowane towary konsumpcyjne, sprzedaż hurtowa i dystrybucja

Lokalizacja

Dean Foods posiada około 70 zakładów produkcyjnych i dystrybuuje produkty w całych Stanach Zjednoczonych.

Przychód

8,1 mld USD

Pracownicy

17 000

Aplikacje

JD Edwards EnterpriseOne 9.0, JD Edwards World A8.1

Platformy technologiczne

IBM V5R4 i V6R1

Rozwiązania Rimini Street

Raport

Transformacja cyfrowa i priorytety wydatków w obszarze IT

Rimini Street, globalny dostawca oprogramowania i wiodący usługodawca zewnętrzny zapewniający usługi wsparcia dla oprogramowania Oracle i SAP oraz partner Salesforce, sprawdził – przy wsparciu Dimensional Research – jak dyrektorzy finansowi postrzegają transformację cyfrową oraz jak wyglądają ich priorytety w zakresie wydatków na...

Dowiedz się więcej

Raport

Rynek wsparcia zewnętrznego firm trzecich przechodzi do głównego nurtu

Third-party support (niezależne wsparcie techniczne) definiowane jest jako wsparcie dla aplikacji korporacyjnych, które normalnie byłoby świadczone przez dostawcę danego oprogramowania w ramach umowy licencyjnej na oprogramowanie. Często tak jednak nie jest, dlatego powstaje coraz więcej firm oferujących third-party support. Rynek...

Dowiedz się więcej

e-book

Sprawdzone korzyści po wdrożeniu third-party support

Kiedy przejdziemy na third-party support dla oprogramowania, zyskujemy wiele korzyści. Jak podaje Rimini Street, koszty utrzymania oprogramowania mogą zmaleć nawet o 90%, przy jednoczesnym korzystaniu z wyższego poziomu samej obsługi związanej ze wsparciem technicznym.

Dowiedz się więcej

Dowiedz się więcej.

Zapraszamy do rozmowy.

Kontakt