Przeglądarka – pięta achillesowa iPada i Kindle Fire?

Firma Fixya opublikowała raport, agregujący opinie użytkowników na temat czterech popularnych na amerykańskim rynku tabletów – iPada Air i Mini, Kindle Fire HDX oraz Microsoft Surface 2. Okazało się, że najczęściej krytykowane są przeglądarki internetowe zainstalowane w tabletach – za najsłabszy punkt swoich urządzeń uznali je właściciele iPada Air oraz Kindle'a.

Pracownicy Fixya przyjrzeli się 10 tys. raportom użytkowników, generowanych w przypadku wystąpienia błędów na ich tabletach – na podstawie tych danych wytypowano najczęściej występujące problemy z popularnymi tabletami.

Najczęściej powracał temat niestabilnie i ślamazarnie działających przeglądarek internetowych – to był problem nr 1 w przypadku użytkowników iPada Air oraz Kindle Fire HDX, a także problem nr 2 dla użytkowników iPada Mini. Na przeglądarkę nie narzekali tylko użytkownicy tabletu Microsoftu – dla nich podstawowym problemem (30% zgłoszeń) była stosunkowo niewielka dostępność oprogramowania na tę platformę.

Zobacz również:

  • Poprawki błędów od Apple - iOS/iPadOS i visionOS zaktualizowane

"Z naszych analiz wynika, że większość problemów zgłaszanych przez użytkowników urządzeń Apple'a to właśnie kłopoty z niekontrolowanym wyłączaniem się przeglądarki – program często zawiesza się w przypadku otwarcia wielu zakładek, szczególnie, jeśli któraś z nich zawiera animacje Flash" – czytamy w opracowaniu Fixya.

Pełny tekst raportu można znaleźć na stronie firmy.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200