Prokom w projekcie CRM dla TP SA

Prokom Software podpisał z Sofrecom umowę podwykonawczą na wdrożenie systemu CRM dla Telekomunikacji Polskiej. Za wykonane prace integracyjne gdyńska spółka otrzymaj ponad 17 mln zł.

Prokom Software podpisał z Sofrecom umowę podwykonawczą na wdrożenie systemu CRM dla Telekomunikacji Polskiej.

W ramach umowy Prokom dokona migracji danych ponadto zaprojektuje i wykona platformę integracyjną pomiędzy obecnymi systemami w TP SA a nowym systemem CRM. Prokom ma także zapewnić wsparcie uruchomienia systemu i przeprowadzenie szkoleń. W ramach umowy z Sofrecom za wykonane prace Prokom otrzyma 17,3 mln zł.

Zobacz również:

  • Apple i Arm stawiają na długofalową współpracę
  • Dzięki temu porozumieniu produkcja pamięci HBM4 powinna ruszyć za dwa lata

Sofrecom Polska to spółka zależna France Telecom i PricewaterhouseCoopers Polska. W październiku wygrała przetarg na dostarczenie nowego CRM dla operatora. Podpisana w kwietniu umowa na realizację pierwszej fazy wdrożenia systemu CRM w TP SA opiewa na 67 mln zł. Pilotażowa faza projektu obejmie wdrożenie systemu w rejonie poznańskim. Platforma oparta będzie na oprogramowaniu PeopleSoft 8 CRM.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200