Prokom w projekcie CRM dla TP SA
-
- 19.04.2002, godz. 10:57
Prokom Software podpisał z Sofrecom umowę podwykonawczą na wdrożenie systemu CRM dla Telekomunikacji Polskiej. Za wykonane prace integracyjne gdyńska spółka otrzymaj ponad 17 mln zł.
Prokom Software podpisał z Sofrecom umowę podwykonawczą na wdrożenie systemu CRM dla Telekomunikacji Polskiej.
W ramach umowy Prokom dokona migracji danych ponadto zaprojektuje i wykona platformę integracyjną pomiędzy obecnymi systemami w TP SA a nowym systemem CRM. Prokom ma także zapewnić wsparcie uruchomienia systemu i przeprowadzenie szkoleń. W ramach umowy z Sofrecom za wykonane prace Prokom otrzyma 17,3 mln zł.
Zobacz również:
Sofrecom Polska to spółka zależna France Telecom i PricewaterhouseCoopers Polska. W październiku wygrała przetarg na dostarczenie nowego CRM dla operatora. Podpisana w kwietniu umowa na realizację pierwszej fazy wdrożenia systemu CRM w TP SA opiewa na 67 mln zł. Pilotażowa faza projektu obejmie wdrożenie systemu w rejonie poznańskim. Platforma oparta będzie na oprogramowaniu PeopleSoft 8 CRM.