Prokom dołączył do projektu w TP

Firma będzie uczestniczyć we wdrożeniu systemu CRM w Telekomunikacji Polskiej. Prokom zajmie się integracją wdrażanego przez IBM oprogramowania PeopleSoft z pozostałym systemami wykorzytywanymi przez operatora.

Umowa zawata między IBM Polska i Prokom Software ma wartosć 4,23 mln euro. W jej ramach Prokom przejmie pracę zwiazane z integrowaniem wdrażanego rozwiązania CRM z innymi eksploatowanymi w TP aplikacjami, migracją danych oraz szkoleniami.

System PeopleSoft już wcześniej wdrożono pilotażowo w Poznaniu. Projekt prowadziły PWC Consulting (obecnie IBM Business Consulting Services) wraz z Prokom Software i firmą Sofrecom. IBM na mocy nowej umowy z TP SA zabowiązał się do rozszerzenia funkcjonalności pilotażowego systemu i wdrożenia go w ponad 30 lokalizacjach TP w całej Polsce. System PeopleSoft CRM zapewni obsługę 11 milionów klientów TP. Jest to największe na świecie wdrozenie tego oprogramowania w sektorze telekomunikacyjnym. Wartośc całego projektu szacuje się na 100 mln zł.

Zobacz również:

  • Teams nie będzie integralną częścią Windowsa 11
  • Mozilla stworzyła nową usługę, która usuwa nasze wrażliwe dane z internetu
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200