Chmura, zarządzanie zmianą i zwiększona efektywność w warunkach pracy zdalnej

Jakie są ulubione narzędzia do pracy zdalnej Magdaleny Dziewguć, Google Cloud?

Produktywność i współpraca – jak wejść na nowy poziom

Dlaczego w systemach współpracy zdalnej doskonale sprawdzają się platformy chmurowe, które zapewniają nowoczesne, stale aktualizowane narzędzia w jednym miejscu? – na ten temat rozmawiamy z Magdaleną Dziewguć, Google Cloud.

Jedną z najważniejszych korzyści jest efektywność, dostęp do wielu osób jednocześnie, łatwość łączenia się w dowolnym czasie. To sprawia, że cała firma przyspiesza.

Od czego zacząć myślenie o wprowadzaniu takich rozwiązań? Najważniejsze jest zarządzanie zmianą – trzeba pomóc pracownikom przejść do modelu, w którym w nieograniczony sposób dzielimy się wiedzą. Obszar związany z nowymi funkcjonalnościami to dopiero kolejny krok.

Zapraszamy na konferencję Google Cloud Next OnAir EMEA, podczas której praktycy powiedzą więcej na temat narzędzi do pracy zdalnej i podnoszenia produktywności. Szczegóły i rejestracja: https://cloud.withgoogle.com/next/sf/emea#emea-industry-insights