Problem z instalacją SP1 do Visty? Microsoft zapewni darmowe wsparcie

Użytkownicy doświadczający problemów z zainstalowaniem pakietu poprawek do systemu Windows Vista mogą liczyć na darmowe wsparcie producenta. W ramach programu będzie można zgłaszać problemy z instalacją poprawki i kompatybilnością aplikacji z systemem z SP1. Pomoc dostępna będzie przez rok.

Standardowo firma z Redmond świadczy darmowe wsparcie użytkownikom, którzy nabyli pudełkowe kopie systemu Windows. Liczba darmowych zgłoszeń jest jednak ograniczona i po wykorzystaniu puli firma nalicza opłatę. Koszt płatnego wsparcia wynosi 59 USD (w Polsce - 132 zł) za zgłoszenie (zaawansowana pomoc techniczna jest kilka razy droższa).

Użytkownicy, którzy kupili nowy komputer z preinstalowanym systemem, muszą korzystać z pomocy producenta sprzętu.

W wypadku Service Packa 1 dla Visty z pomocą techniczną można kontaktować się nieograniczoną liczbę razy. Producent przekonuje, że nie jest to nic wyjątkowego - Microsoft zawsze postępuje tak z service packami do swoich produktów. Z pomocą techniczną można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej (odpowiedź w ciągu jednego dnia roboczego) oraz telefonicznie (od 8.00 do 20.00 od poniedziałku do piątku oraz od 9.00 do 16.00 w sobotę).

Więcej informacji: Pomoc Techniczna Microsoft

***

Czytaj także: Vista SP1 nie dla wszystkich

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200