Prężna działalność Microsoft w Polsce

Na konferencji prasowej w dn. 18 listopada (patrz str. 1) firma oznajmiła, że wzorem innych krajów, otworzyła w Warszawie we współpracy z firmą Delta Software, Biuro Pomocy Technicznej.

Na konferencji prasowej w dn. 18 listopada (patrz str. 1) firma oznajmiła, że wzorem innych krajów, otworzyła w Warszawie we współpracy z firmą Delta Software, Biuro Pomocy Technicznej.

Biuro działa pod warszawskim telefonem 21 76 93 (od 11 grudnia 1993 telefon ten ulega zmianie na 621 76 93) w godzinach od 8.30 do 16.30. Ma ono za zadanie odpowiadać telefonicznie na pytania legalnych użytkowników produktów Microsoft, dotyczące instalacji i użytkowania programów tej firmy. Biuro odpowiada na pytania stricte techniczne, natomiast nie udziela informacji na temat cen, miejsc zakupu oprogramowania, nie prowadzi konsultacji ani szkoleń. Biuro stanowi coś w rodzaju "ostatecznej instancji", do której może się zwrócić każdy użytkownik, jeśli nie znajdzie odpowiedzi u dealera oprogramowania.

Centra szkoleniowe

W celu rozszerzenia zakresu informacji na temat produktów Microsoft, firma prowadzi politykę autoryzacji ośrodków szkoleniowych. Także w Polsce istnieją już ośrodki, które uzyskały autoryzację, gwarantującą wysoki poziom szkolenia, odpowiedni sprzęt i kwalifikowanych instruktorów. Obecnie istnieje ich już 5: Szkoła Komputerowa Multitrade i Centrum Edukacji Komputerowej Altkom w Warszawie, Centrum Szkolenia Techmex w Bielsku-Białej, EVK Szkoła Komputerowa w Opolu i Doctor Q w Krakowie. W najbliższym czasie 4 nowe ośrodki mają uzyskać autoryzację firmy. Oprócz szkolenia w zakresie produktów firmy, ośrodki przygotowują także do egzaminów Microsoft Certified Professional (MCP).

Promocyjna sprzedaż pakietów oprogramowania

Firma Microsoft obiecuje promocyjną świąteczną sprzedaż oprogramowania, w szczególności pakietu złożonego z polskich wersji Excel 4.0 i Word 2.0. Szczegóły dotyczące promocji nie są jeszcze znane.


TOP 200