Polskie wsparcie dla klientów SAP

SAP AG zamierza stworzyć w polskim oddziale zespół konsultantów MaxAttention. Zadaniem tej grupy będzie zapewnienie wsparcia technicznego kluczowym klientom firmy w całej Europie. W związku z tym SAP Polska zamierza zatrudnić kolejnych 10 specjalistów (obecnie zespół ten liczy 10 konsultantów).

SAP AG zamierza stworzyć w polskim oddziale zespół konsultantów MaxAttention. Zadaniem tej grupy będzie zapewnienie wsparcia technicznego kluczowym klientom firmy w całej Europie. W związku z tym SAP Polska zamierza zatrudnić kolejnych 10 specjalistów (obecnie zespół ten liczy 10 konsultantów).

"W skład tej grupy wejdą najbardziej uzdolnieni absolwenci polskich uczelni, z wydziałów informatyki, matematyki, fizyki i inżynierii" - twierdzą przedstawiciele firmy. Polski zespół MaxAttention będzie świadczył usługi wsparcia technicznego dla tych klientów SAP, którzy zdecydowali się na najwyższy poziom wsparcia technicznego - MaxAttention Support. Usługa ta została wprowadzona przez SAP w maju br. "Każdy ze specjalistów będzie dedykowany do obsługi i wspierania konkretnego klienta" - wyjaśniają przedstawiciele SAP Polska.

"Wybór Polski na miejsce powstania zespołu MaxAttention stanowi dla nas dowód zaufania centrali oraz wysokiej oceny dotychczasowej działalności i wyników osiąganych przez nasz dział wsparcia" - mówi Joanna Cendrowska, Support Manager SAP Polska.

"Nasi koledzy z centrali i innych oddziałów wielokrotnie mogli przekonać się o tym, że polscy absolwenci uczelni kierunkowych to jedni z najlepszych specjalistów na świecie. Ten fakt był również jednym z głównych powodów, dla których - przy wielu innych możliwościach lokalizacji - zespół MaxAttention powstał właśnie w Polsce" - dodaje.

Do zadań konsultantów będzie należeć m.in. analiza i rozwiązywanie problemów technicznych, a także świadczenie wielu usług serwisowych, np. analizy ryzyka, optymalizacji infrastruktury technicznej, pomocy w krytycznych momentach (takich jak wprowadzanie nowych funkcjonalności lub aktualizacja systemu). Zakres usług MaxAttention jest opracowywany wspólnie z klientem.

W ramach usług MaxAttention dział serwisu SAP oddelegowuje specjalistów do siedziby klienta, aby ściśle współpracowali z nim zarówno w fazie implementacji, jak i w trakcie dalszej eksploatacji systemu. Menedżer SAP ds. zarządzania jakością techniczną jest cały czas na miejscu, aby nadzorować wdrażanie systemu SAP i zapewnić stałe zarządzanie projektem w ramach cyklu życia rozwiązania.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200