Polski rynek contact center rośnie

Raport firmy badawczej Datamonitor wskazuje, że Polska jest największym rynkiem contact center w Europie Środkowej. Badanie przewiduje, iż zainteresowanie tego typu rozwiązaniami w Polsce wzrośnie w przyszłym roku o 26%.

Raport firmy badawczej Datamonitor wskazuje, że Polska jest największym rynkiem contact center w Europie Środkowej. Badanie przewiduje, iż zainteresowanie tego typu rozwiązaniami w Polsce wzrośnie w przyszłym roku o 26%.

Zdaniem analityków z Datamonitor średni wzrost popularności contact center do roku 2005 ma oscylować w granicach ok. 20% rocznie. Liczba call centers zwiększy się z 360 ( w roku 2000) do ok 1000 ( w roku 2005). Raport również stwierdza, iż ten wzrost będzie możliwy w dużej mierze dzięki udziałowi polskich firm, które coraz częściej zakupują systemy contact center.

Zobacz również:

  • Raport większości: prywatność jest imperatywem biznesowym dla 90% firm
  • Powstała przeglądarka dedykowana do obsługi kryptowalut

Szacuje się, że największy wzrost zostanie odnotowany w sektorze finansowym i publicznym.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200