Polkomtel wdraża Oracle Siebel CRM

Operator ten rozpoczął kilkuletni projekt wdrożenia nowego systemu wspomagającego obsługę klienta i zarządzanie sprzedażą.

Operator ten rozpoczął kilkuletni projekt wdrożenia nowego systemu wspomagającego obsługę klienta i zarządzanie sprzedażą.

Nowy CRM zintegruje w jednej bazie danych informacje o wszystkich produktach i klientach firmy Polkomtel. Umożliwi także szybki dostęp do danych historycznych dotyczących interakcji klienta z operatorem. System zintegruje również dane z używanych w firmie aplikacji, które przetwarzają dane o klientach. "Realizowany przez nas projekt jest rekordowy w skali naszego kraju pod względem liczby obsługiwanych abonentów, ponad 13 mln, jak i liczby wdrażanych modułów, skali integracji systemów IT oraz szczegółowości informacji o bazie naszych klientów" - mówi Piotr Markowski, dyrektor projektu CRM ze strony Polkomtela.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200