Poland.com: będzie ciąg dalszy

W styczniu przyszłego roku ma zostać przedstawiona szczegółowa strategia działania nowej wersji portalu. Obecny zarząd spółki potwierdza, że planowany jest rozwój anglojęzycznego serwisu, który będzie promował Polskę zagranicą.

W wyniku zawartych 30 listopada transakcji Elektrim ani MCI nie posiadają już żadnych akcji w spółce Poland.com Jak przyznano w komunikacie spółki, sytuacja Poland.com nadal jest bardzo trudna. Ze względu na wierzycieli nie związanych kapitałowo z Elektrimem ani MCI zarząd Poland.com podjął decyzję o nie ogłaszaniu upadłości mając na uwadze przynajmniej częściowe uregulowanie zobowiązań w stosunku do wspomnianych wierzycieli. Głównym celem zarządu spółki jest obecnie restrukturyzacja zadłużenia, które wynosi blisko 5 mln zł.

W ramach nowej strategii, której ostateczny kształt ma zostać przedstawiony w styczniu przyszłego roku, planowany jest rozwój anglojęzycznego portalu Poland.com, który będzie promował Polskę zagranicą. Anglojęzyczny serwis uruchomiony w marcu br. jest, według zapewnień przedstawicieli spółki najpopularniejszą częścią Poland.com. Miesięcznie odwiedza go blisko 100 tys. użytkowników z kilkudziesięciu krajów świata, w tym ze wszystkich krajów europejskich. Liczba odsłon w miesiącu przekracza 300 tysięcy, a średni czas wizyty jednego użytkownika to ponad 9 minut.

Zobacz również:

  • YouTube będzie wymagać od twórców oznaczania filmów generowanych przez AI
  • Usługa Threads będzie wkrótce dostępna w wersji webowej
  • Red Hat uruchomił portal ułatwiający projektowanie aplikacji

Portal anglojęzyczny adresowany jest do obcokrajowców zainteresowanych naszym krajem. Jego dalszy rozwój przewiduje rozbudowę kanałów tematycznych poświęconych biznesowi, turystyce i kulturze.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200