Polacy na czele

Firma Docu-Partner z Warszawy zwyciężyła w europejskim programie Xerox Golden Dragon.

Firma Docu-Partner z Warszawy znalazła się wśród zwycięzców największego w historii Xeroxa programu dla europejskich partnerów handlowych. W programie Golden Dragon wzięło udział ponad 2500 firm zajmujących się sprzedażą sieciowych, kolorowych drukarek Xerox. Wśród nagrodzonych za najbardziej efektywną działalność obok polskiej firmy z regionu Europy Centralno -Wschodniej znaleźli się resellerzy Xerox z Czech i Jugosławii.

Promocja Golden Dragon, dotycząca najnowszych sieciowych drukarek kolorowych Xerox, skierowana była do wszystkich partnerów handlowych, którzy kupują produkty Xerox od autoryzowanych dystrybutorów firmy. Kryterium stanowiła wielkość sprzedaży promowanych modeli drukarek Xerox w okresie od 1 września do 14 grudnia 2001 r. Do finału zakwalifikowało się w sumie 68 firm z naszego regionu. W grupie tej znalazło się 13 polskich firm, z czego trzy uplasowały się w pierwszej dziesiątce.

Zobacz również:

  • Facebook bez treści informacyjnych w Kanadzie
  • Szyfrowanie plików, a szyfrowanie dysku - jaka jest różnica?
  • Avi Wigderson zdobywa Nagrodę Turinga za prace nad losowością obliczeniową

"Program Golden Dragon był częścią zintegrowanych działań, których celem jest zwiększenie liczby sprzedawców urządzeń Xerox" – powiedziała Olga Krystkiewicz, OPB channel manager. "Konkurs dotyczył dwóch produktów: Xerox Phaser 860 i Xerox Pahser 7700. Firmom, które chciały wziąć w nim udział oferowaliśmy pomoc w postaci urządzeń demonstracyjnych, rabatów cenowych, wsparcia marketingowego. Wyniki programu świadczą o tym, że polscy partnerzy Xerox w porównaniu do firm z pozostałych krajów naszego regionu prowadzą bardzo prężną działalność".

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200