Pół miliarda na zachętę
- Computerworld,
- 10.02.2003
IBM przeznaczy na premie dla partnerów specjalizujących się w obsłudze małych i średnich firm 500 mln USD. Program pod nazwą SMB Advantage zostanie oficjalnie uruchomiony podczas dorocznej konferencji PartnerWorld w połowie lutego br. Liczba partnerów IBM, których ten program obejmie wynosi ok. 90 tys., także w Polsce.
IBM przeznaczy na premie dla partnerów specjalizujących się w obsłudze małych i średnich firm 500 mln USD. Program pod nazwą SMB Advantage zostanie oficjalnie uruchomiony podczas dorocznej konferencji PartnerWorld w połowie lutego br. Liczba partnerów IBM, których ten program obejmie wynosi ok. 90 tys., także w Polsce.
Przygotowane przez IBM premie mają zrekompensować partnerom koszty poszukiwania nowych klientów na rynku SMB. Pierwsze premie za sprzedaż serwerów i pamięci masowych mają być wypłacone już w połowie kwietnia br. Dla partnerów sprzedających oprogramowanie będą oferowane od maja. Będą one wypłacane tym firmom, które dostarczą klientom własne oprogramowanie lub usługi wraz z technologiami IBM.
Najpóźniej, bo dopiero w czerwcu, z premii skorzystają firmy oferujące usługi w pakiecie ze sprzętem IBM. W tym przypadku firmom tym będą proponowane większe upusty.