Play wprowadza "rodzinny" abonament

Sieć Play poinformowała, że wprowadza do oferty grupowe abonamenty dla firm i osób prywatnych.

Podczas konferencji prasowej, Bartosz Dobrzyński, członek zarządu firmy P4, operatora sieci Play, poinformował, że do oferty wejdą nowe formuły - abonamenty grupowe dla firm i osób prywatnych. W ich ramach, w jednym planie taryfowym miałyby być obsługiwane minimum 4 karty SIM. W wariancie rodzinnym maksymalna liczba sięgałaby 8 kart SIM, a w firmowym aż 29.

Dobrzyński stwierdził, że P4 spodziewa się uzyskać dzięki temu ruchowi "istotny i długofalowy wzrost klientów". Dodał, że podobne oferty w krajach skandynawskich stanowią nawet połowę sprzedaży. "Elastyczność i atrakcyjność cenowa oferty" pozwala wg Dobrzyńskiego, wierzyć, że rozwiązanie to przyjmie się także na polskim rynku.

Zobacz również:

  • Aplikacja ChatGPT wkroczyła oficjalnie do sklepu Google Play

Wprowadzenie do oferty nowego produktu nie jest jednak podyktowane wyłącznie wiarą. Z danych Play wynika, że w Polsce znajduje się ponad 6,6 mln gospodarstw domowych liczących trzy i więcej osób. Przeciętnie, na każdą przypada 3,4 telefonu, a łączne miesięczne zobowiązania szacuje się na około 170 złotych, nie wliczając opłat za korzystanie z internetu. Play chce takim użytkownikom zaproponować swój abonament grupowy za 99,99 złotych.

Dobrzyński zasugerował, że formuła Rodzina w PLAY może być dobrym pomysłem także na zapanowanie nad kosztami związanymi z użytkowaniem telefonów przez dzieci.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200