Platforma B2B w Hoga.pl

Portal pośredniczy w dostępie do platformy B2B WebTradeCenter, stworzonej przez spółkę zależną FF Computers.

Na mocy podpisanego porozumienia, Hoga.pl udostępnia od dziś zasoby platformy B2B WebTradeCenter, należącej do FF Computers. W ofercie platformy znajdują się produkty z branży spożywczej, chemicznej, rolnej, stalowej, opakowań, tekstylnej oraz drzewnej. Platforma umożliwia także kontakty firm polskich z zagranicą.

"To kontynuacja naszej strategii budowy usługowego charakteru Hoga.pl. Platforma jest przeznaczona przede wszystkim dla małych i średnich firm. Sami także zamierzamy korzystać przy sprzedaży usług z pośrednictwa platformy. Hoga będzie zarabiać pobierając procent od abonamentu płaconego przez uczestników WTC, którzy pojawią się na platformie za pośrednictwem portalu. Liczymy na dodatkowe wpływy dzięki przyciągnięciu reklamodawców" - powiedział Wawrzyniec Kuźmicz z Hoga.pl.

Zobacz również:

  • Podsumowanie IFA 2023 okiem redakcji Computerworld

Według informacji WTC, liczba użytkowników platformy przekracza obecnie 1500, z czego ok. 10% to aktywni - sprzedający i kupujący - uczestnicy. Zdecydowaną większość klientów stanowią firmy z sektora MSP. WTC planuje wkrótce rozszerzyć swoją ofertę m.in. o systemy mikropłatności pozwalające korzystać z poszczególnych ofert.

WTC zarabia jedynie na abonamencie, nie pobiera natomiast prowizji od transakcji. Platforma zaczęła pobierać opłaty abonamentowe od początku br. Jej kapitał zakładowy wynosi 3,29 mln zł.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200