Piotr Fąderski dołącza do zespołu Salesforce na stanowisko regionalnego wiceprezesa ds. sprzedaży

Salesforce – dostawca rozwiązań CRM – poszerza polski zespół sprzedaży. Na stanowisko Regional Vice President Sales w regionie Europy Środkowo-Wschodniej dołączył Piotr Fąderski. Na nowym stanowisku będzie rozwijał sprzedaż rozwiązań Salesforce, koncentrując się na klientach korporacyjnych w Polsce, Czechach, Słowacji i krajach bałtyckich. Powiększenie zespołu specjalistów wskazuje na znaczący rozwój Polski oraz istotny wpływ wzrostu sprzedaży rozwiązań Salesforce w tym regionie.

Salesforce stale się rozwija, poszerzając swoją działalność o coraz to nowe rynki. Obecnie powiększył swój zespół w Polsce – mianując na stanowisko regionalnego wiceprezesa ds. sprzedaży na rynek Enterprise w Polsce, Czechach, Słowacji i krajach bałtyckich Piotra Fąderskiego.

Polska jako jeden z krajów, w których dynamiczny rozwój jest wyraźnie widoczny, ciągle poszerza bazę klientów, aktywnie rozwijając Ekosystem Partnerów Salesforce. Według statystyk Salesforce Economy in Poland w latach 2019–2024 Salesforce wraz z Ekosystemem stworzy w Polsce ponad 4 tysiące nowych stanowisk pracy. Firma za ubiegły rok fiskalny zanotowała wzrost na poziomie 24% i przychody na poziomie 21,25 mld USD.

Zobacz również:

  • Trendy w e-commerce 2024

Za sprawą zwiększającej się liczby klientów, dynamicznego rozwoju i wzrostu sprzedaży zaszła potrzeba rozszerzenia struktur, w wyniku czego na stanowisko Regional Vice President Sales w regionie Europy Środkowo-Wschodniej dołączył Piotr Fąderski. Na nowym stanowisku będzie rozwijał sprzedaż rozwiązań Salesforce, koncentrując się na klientach korporacyjnych w Polsce, Czechach, Słowacji i krajach bałtyckich. Poszerzenie zespołu specjalistów Salesforce wskazuje na znaczący rozwój Polski oraz istotny wpływ wzrostu sprzedaży rozwiązań Salesforce w tym regionie.

Piotr Fąderski ma blisko 20-letnie doświadczenie w branży IT zdobyte na różnych stanowiskach w obszarze finansów, operacji biznesowych, a przede wszystkim sprzedaży i dystrybucji, m.in. w takich firmach, jak HP, CA, VMware, a ostatnio także Citrix. Zarządzał i przekształcał organizacje na terenie EMEA, jak również w regionach DACH i Emerging Markets, w tym w rejonie Rosji/CIS, Europy Wschodniej, MENA i Afryki. Jedną z jego głównych kompetencji jest kierowanie międzynarodowymi organizacjami w regionach o wysokim wzroście. Dzięki jego nominacji Salesforce chce jeszcze ściślej współpracować z największymi przedsiębiorstwami i organizacjami rządowymi w regionie, aby przyspieszyć ich wzrost i efektywność poprzez innowacje.

Piotr Fąderski dołącza do zespołu Salesforce na stanowisko regionalnego wiceprezesa ds. sprzedaży

Piotr Fąderski

Jestem absolutnie zachwycony, że mogę dołączyć do Salesforce, zwłaszcza w tych trudnych czasach. Covid-19 radykalnie zmienił sposób, w jaki przedsiębiorstwa korzystają z IT i dodatkowo przyspieszył transformację cyfrową. Chcemy zabrać klientów w Europie Środkowo-Wschodniej w tę podróż i pomóc im zbudować przewagę konkurencyjną
- komentuje Piotr Fąderski.

Polski Ekosystem Partnerów Salesforce rośnie z roku na rok. Salesforce notuje 30-procentowy wzrost liczby Certyfikowanych Partnerów Indywidualnych rok do roku oraz 36-procentowy wzrost liczby Certyfikacji Partnerów Salesforce. Ekosystem Partnerów w Polsce opiera się na współpracy z globalnymi firmami zarządzającymi, technologicznymi i księgowymi, takimi jak Accenture, Deloitte Digital czy PWC. Tworzą go zaufani liderzy w projektowaniu, wdrażaniu i prowadzeniu transformacji cyfrowej z wykorzystaniem rozwiązań Salesforce. Stale przybywająca liczba klientów oraz partnerów biznesowych w tym regionie Europy wymaga od Salesforce reorganizacji struktury i tworzenia nowych stanowisk pracy, które wpłyną na wydajność efektów i usprawnią przepływ pracy pomiędzy projektami.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200