Pierwsze Polskie Targi Portali Biznesowych

Podczas imprezy swoją ofertę prezentuje kilkanaście portali internetowych, wortali biznesowych i serwisów pracy.

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie jest organizatorem Pierwszych Polskich Targów Portali Biznesowych. Odbywają się one w ramach międzynarodowej konferencji GLOBAL.comMUNICATION. W program wpisana jest także impreza First Tuesday, będąca comiesięcznym spotkaniem firm internetowych z inwestorami i przedstawicielami mediów.

Targi są okazją do zaprezentowania się wielu firm prowadzących działalność typowo internetową, portali, wortali biznesowych i finansowych oraz serwisów e-banking. Podczas imprezy przedstawiciele firm przedstawiają możliwości płynące z zastosowania internetowych serwisów ekonomicznych oraz prezentują konkretne usługi swoich serwisów internetowych. W targach uczestniczą m.in. Internetowy Dom Maklerski WoodStock (www.woodstock.pl), aukcja internetową OneTwoSold (www.onetwosold.pl), portale biznesowe Euromoney (www.euromoney.pl), Pulsu Biznesu (www.pb.pl), Parkietu (www.parkiet.com.pl) i Biznesu Polska (www.biznespolska.pl), a także kilka serwisów pośrednictwa pracy.

W ramach tej jednodniowej imprezy przez cały dzień są prowadzone prelekcje na tematy bezpośrednio związane z Internetem, informatyką, reklamą i promocją online, e-zarządzaniem, tworzeniem i wyceną spółek internetowych. Jako prelegenci występują przedstawiciele firm związanych z e-biznesem, np. K2, Jobpilot, bmp, Bossa.