Personal manager SAARI po polsku

Polska wersja zintegrowanej aplikacji przeznaczonej dla indywidualnego użytkownika, służącej do przechowywamia, aktualizacji i porządkownia danych finansowych oraz notatek do tworznia i obsługi kartotek adresów, katalogów płyt itp., została przedstawiona w Warszawie, na pokazie zorganizowanym przez SAARI Pologne.

Polska wersja zintegrowanej aplikacji przeznaczonej dla indywidualnego użytkownika, służącej do przechowywamia, aktualizacji i porządkownia danych finansowych oraz notatek do tworznia i obsługi kartotek adresów, katalogów płyt itp., została przedstawiona w Warszawie, na pokazie zorganizowanym przez SAARI Pologne. Personal manager SAARI zawiera funkcje obsługi budżetu rodzinnego, kalendarz, skorowidz adresowy, notatnik, edytor tekstów i prosty arkusz kalkulacyjny oraz umożliwia tworzenie wykresów, wykręcanie numerów telefonicznych i przenoszenie danych między modułami a także kartotekami. Program pracuje w systemie Windows, jest wyposażony w moduł pomocy (help) zgodny z windowsowymi standardami oraz moduł interakcyjnego asystenta, wspomagającego tworzenie nowych baz danych (dossiers). Wersja francuska Personal managera, sprzedawana od 93 r, w tym roku znalazła już 60 tys. nabywców, z tego 20 tys. poza granicami Francji. Cena wersji polskiej - 86 USD + VAT, cena promocyjna - 1,5 mln zł. SAARI Pologne - Warszawa, tel. 6428137, fax. 6428138.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200