Partnerstwo Salesforce i Siemens kładzie nacisk na bezdotykowe biuro

Powrót do normalnego funkcjonowania po restrykcjach wymuszonych przez COVID-19 może być dla wielu firm dużym wyzwaniem. Dlatego Salesforce i Siemens ogłosiły w tym tygodniu strategiczne partnerstwo w celu opracowania nowego pakietu technologii przeznaczonego dla tych przedsiębiorstw na całym świecie, które chcą po trudnym okresie pandemii wznowić w bezpieczny sposób swoją pracę.

Współpraca

Partnerstwo obejmuje zbudowany przez Salesforce serwis Work.com oraz rozwiązania Inteligentnej Infrastruktury firmy Siemens, takie jak Comfy oraz Enlighted. Kluczowe rozwiązania obejmują "bezdotykowe biuro" z mobilnymi kartami wstępu do budynku i wind oraz system bezpiecznego zarządzania miejscem pracy.

Pozwoli to pracownikom na rezerwowanie sal konferencyjnych i biurek za pomocą aplikacji Comfy, która wysyła w czasie rzeczywistym powiadomienia o przekroczeniu bezpiecznej liczby uczestników w pomieszczeniu.

Zobacz również:

  • Ta inicjatywa ma ułatwić firmom zadanie wdrażania systemów AI
  • Dzięki tej umowie polska policja zyska wiedzę i narzędzia zapobiegające cyfrowym zagrożeniom
  • Trendy w e-commerce 2024

Dzięki wykorzystaniu danych o zajętości przestrzeni dostarczanych przez Enlighted i gromadzonych w ramach Comfy, w tym dotyczących obecności pracowników oraz rezerwacji biur i pomieszczeń, firmy będą mogły usprawnić proces śledzenia wzajemnych kontaktów w Work.com.

Firmy Siemens i Salesforce jako pierwsze wdrożą nowe rozwiązania we własnych biurach, w tym w siedzibie głównej Siemens Smart Infrastructure w Zug w Szwajcarii oraz Salesforce Tower w San Francisco.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200