Panasonic: serwis w walizce

Polski oddział koncernu Panasonic poinformował o uruchomieniu usługi Profi Plasma Service. Dzięki niej możliwe jest naprawianie większości usterek telewizorów plazmowych (z wyjątkiem uszkodzenia panelu) w domu klienta.

Obecnie najczęściej stosowanym rozwiązaniem jest dostarczanie uszkodzonego telewizora do centrum serwisowego, w którym usuwana jest usterka - problem w tym, że dostarczenie i naprawienie urządzenia zajmuje zwykle od kilku do kilkunastu dni. Panasonic zapewnia jednak, że od teraz naprawy "plazm" tej firmy będą trwały znacznie krócej.

W razie uszkodzenia, klient będzie mógł wezwać pracownika serwisu, który zjawi się u niego w mieszkaniu ze specjalną walizką serwisową i od ręki usunie usterkę (koncern zapewnia, że dzięki modułowej konstrukcji telewizorów Panasonic serwisant jest w stanie rozwiązać zdecydowaną większość typowych problemów - z wyjątkiem uszkodzeń ekranu).

"Profi Plasma Service uruchomiony przez Panasonic to pierwszy w Polsce program tego rodzaju. Konsumenci coraz częściej wybierają telewizory o dużej przekątnej ekranu. Duże ekrany są bardziej kłopotliwe w transporcie zarówno dla użytkowników, jak i dla obsługi serwisowej. Nasz program umożliwia sprawną naprawę w domu klienta, dzięki czemu będzie mógł szybko z powrotem cieszyć się oglądaniem najwyższej jakości obrazu telewizora plazmowego" - mówi Artur Sutuła, kierownik działu serwisowego Panasonic Polska.

Program wystartował od początku lutego. Wizytę serwisanta można umówić za pośrednictwem infolinii (022 338 11 11) lub na stroniehttp://www.panasonic.pl/profi . Pansonic zastrzega, że usługa jest bezpłatna dla użytkowników telewizorów objętych gwarancją, na obszarze 50 km od najbliższego autoryzowanego punktu serwisowego.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200