Pakiet dla małych firm od Computer Associates

Producent wprowadza na rynek rozwiązanie Unicenter Desktop Management Suite for Small Businesses, które wspomoże małe firmy w zarządzaniu stacjonarnym i przenośnym sprzętem komputerowym.

Computer Associates International (CA) wprowadza na rynek rozwiązanie e-biznesowe skierowane do małych firm, wspomagające zarządzanie posiadanym przez firmę sprzętem komputerowym. Unicenter Desktop Management Suite for Small Businesses (UDMS) pozwala na usprawnienie zarządzania przenośnymi i stacjonarnymi komputerami dzięki wspólnej konfiguracji wszystkich elementów sieci. UDMS umożliwia także zintegrowanie narzędzi do inwentaryzacji oprogramowania, dzięki czemu staje się łatwiejsze kontrolowanie wydatków na oprogramowanie i przestrzeganie warunków licencji. Pakiet dostępny jest bowiem w systemie licencyjnym w cenie 30 USD rocznie. Dzięki rozwiązaniu CA możliwe jest zautomatyzowanie procesu archiwizacji i odzyskiwania danych oraz sprawne rozprowadzanie i aktualizowanie aplikacji.

Pakiet Unicenter Desktop Management Suite pozwala firmom pogodzić ograniczoną liczbę zatrudnionych informatyków z koniecznością zapewnienia prawidłowego działania komputerów użytkowników.