Packard Bell chce podbić polski rynek PC

W ekspansji w Polsce ma pomóc umowa zawarta z firmą Incom, która zostanie wyłącznym dystrybutorem notebooków i urządzeń GPS tego producenta na terenie naszego kraju, a w przyszłości także innych urządzeń marki Packard Bell. Sprzęt tej firmy był do tej pory dostępny m.in. w sieci Electro World oraz w ofercie dystrybutora S Plus S.

W ekspansji w Polsce ma pomóc umowa zawarta z firmą Incom, która zostanie wyłącznym dystrybutorem notebooków i urządzeń GPS tego producenta na terenie naszego kraju, a w przyszłości także innych urządzeń marki Packard Bell. Sprzęt tej firmy był do tej pory dostępny m.in. w sieci Electro World oraz w ofercie dystrybutora S Plus S.

Packard Bell chce podbić polski rynek PC

Czy z takimi notebookami EasyNote Packard Bell wejdzie z sukcesem na polski rynek?

Przedstawiciele Packard Bell podkreślają potencjał polskiego rynku IT i spektakularny wzrost rynku oraz popyt na urządzenia elektroniki konsumenckiej i liczą, że współpraca z Incom pozwoli zrealizować plany. Producent stawia na "innowacje i styl". Początkowo w ofercie Incom znajdą się notebooki z rodziny EasyNote. Packard Bell wprowadza również odbiorniki GPS przeznaczone do samochodów i dla pieszych turystów. W Europie firma sprzedaje także komputery stacjonarne, odtwarzacze MP3, zewnętrzne dyski twarde i monitory LCD.

Packard Bell, obok Gatewaya, przeszedł niedawno w ręce Acera, który pracuje nad rynkowym pozycjonowaniem obydwu marek, także w Polsce. Acer w 2007 r. sprzedał w Polsce najwięcej notebooków - ponad 313 tys. sztuk - zachowując pozycję lidera.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200