PZU: szkoda przez internet

PZU udostępnia na swoich stronach formularz do zgłoszenia szkody majątkowej lub komunikacyjnej.

W elektronicznym formularzu klient podaje m.in. preferowany termin, w którym konsultant Telecentrum ma skontaktować się i wyznaczyć wizytę w placówce lub oględziny.

Jak mówią przedstawiciele firmy, nowy kanał kontaktu wynika z rosnącej popularności internetu. Szkodę można zgłosić o każdej porze z dowolnego miejsca. Ostrożne szacunki firmy mówią, że za kilka lat 10% szkód będzie zgłaszane przez internet. Jak pisze Gazeta Ubezpieczeniowa, niewielu ubezpieczycieli udostępnia podobną usługę, na swoich witrynach zamieszcza natomiast informację o postępowaniu w przypadku zaistnienia szkody.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200