PTC zatrudni 500 osób w nowym call center

Operator sieci Era i Heyah uruchamia drugie call center w Łodzi i planuje zatrudnić 500 osób. Centrum jest zlokalizowane przy ul. Żeligowskiego. Pierwsze centrum w Łodzi firma uruchomiła pięć lat temu.

Firma wybudowała wówczas nowy budynek na łódzkim Teofilowie za 11 mln zł. Nowe centrum ruszy 12 grudnia br. Do końca roku w nowym centrum zatrudnionych zostanie 200 osób, a docelowo plany zakładają zatrudnienie 500 konsultantów pracujących w systemie zmianowym. Na powierzchni 2200 m² znajdują się dwie sale w chwili obecnej wyposażone w 170 stanowisk obsługi klienta (docelowo 300), centrum szkoleniowe, biura administracyjne, serwerownie.

20 mln zł

to koszt budowy dwóch call center Ery w Łodzi.

Pierwsze Centrum Obsługi Klienta w Łodzi Era uruchomiła we wrześniu 2003 r. Obecnie pracuje w nim 400 osób. Gdy powstawało Centrum przy ul. Wersalnej, było drugim, po Warszawie (gdzie firma posiada dwa centra), biurem tego typu w strukturze obsługi klienta PTC. Pierwsze łódzkie centrum zostało zbudowane w niespełna rok. Mieści się w trzypiętrowym, specjalnie w tym celu zaprojektowanym budynku i zajmuje powierzchnię ponad 1400 m². Łącznie łódzkie inwestycje PTC w centra obsługi klienta wynoszą 20 mln zł. Więcej o planach PTC piszemy na stronie 6.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200