PKO Bank Polski chce lepiej personalizować oferty sprzedażowe

W PKO BP rozpoczyna się wdrożenie oprogramowania Teradata Relationship Manager wraz z dedykowanym środowiskiem bazodanowym.

PKO Bank Polski chce lepiej personalizować oferty sprzedażowe

Nowe rozwiązania mają pozwolić na integrację i lepsze wykorzystanie informacji biznesowych PKO BP w procesie oferowania, tworzenia programów marketingowych i systemów lojalnościowych. Oprogramowanie firmy ma pozwolić m.in. na prowadzenie zaawansowanych analiz zachowań nabywczych klientów, indywidualnych preferencji oraz budowania optymalnych kanałów i form kontaktu dla każdego klienta. To zaś ma przekładać się na bardziej spersonalizowane produkty i usługi bankowe, a w dłuższej perspektywie również zwiększenie sprzedaży i lojalności klientów. Według przedstawicieli PKO BP współpraca z firmą Teradata otwiera nowy rozdział w dziedzinie zarządzania sprzedażą produktów finansowych. "Nowe rozwiązanie zintegruje wszystkie systemy PKO Banku Polskiego. Na podstawie danych klientów, historii rachunków i transakcji będziemy w stanie precyzyjnie zdefiniować grupy docelowe w ramach zidentyfikowanych mikrosegmentów. Do tych grup przez wybrane kanały dostępu kierować będziemy spersonalizowane oferty. Dzięki temu zapewnimy klientom większy komfort korzystania z bogatej oferty produktowej" - mówi Katarzyna Durbajło-Andracka, dyrektor Departamentu Sprzedaży Detalicznej w PKO BP. Funkcjonalność systemu Teradata Relationship Manager będzie wykorzystywana również w ramach platformy Inteligo.


TOP 200