Oracle uzupełnia CRM o funkcje z zakresu marketingu i call center
- Piotr Waszczuk,
- IDG News Service,
- 04.10.2011, godz. 19:08
Oferowany w modelu usługowym pakiet narzędzi wspierających zarządzanie relacjami z klientami zyskał m.in. funkcje przeznaczone dla telefonicznych centrów obsługi oraz rozwiązania pozwalające na automatyzację działań marketingowych. Oracle zamierza również rozwijać oprogramowanie CRM On Demand pod kątem możliwości oferowanych przez urządzenia przenośne.
W skład zapowiadanego pakietu aktualizacji wchodzi również szereg funkcji, które według przedstawicieli Oracle, pozwolą na podniesienie efektywności procesów zarządzania relacjami z klientami. Dodatkowo pakiet aktualizacji zawierać ma rozwiązania pozwalające na poniesienie wydajności i stabilności oferowanego w modelu usługowym pakietu CRM.
Zobacz również:
Według przedstawicieli kierownictwa Oracle stale rozwijane są funkcje środowiska CRM On Demand dedykowane dla urządzeń mobilnych. Wedle zapowiedzi pełna funkcjonalność oprogramowania jest dostępna m.in. z poziomu terminali iPad. Zgodnie z zapowiedziami dzięki nowym funkcjom tablet Apple może być również bezpośrednio wykorzystywany do prowadzenia prezentacji sprzedażowych. "Tablety stwarzają szereg nowych możliwości w zakresie automatyzacji procesów obsługi klienta" - uważa Anthony Lye, wiceprezes Oracle odpowiedzialny za rozwój oferty rozwiązań klasy CRM. Według jego zapewnień systematycznie rozszerzana będzie również baza rozwiązań CRM przeznaczonych do obsługi procesów specyficznych dla różnych rynków wertykalnych. Oprogramowanie ma również zyskiwać nowe rozwiązania z zakresu zarządzania wiedzą. Warto wspomnieć, że w lipcu funkcjonalność oprogramowania Oracle CRM On Demand rozszerzono o funkcjonalności dedykowane m.in. dla branży finansowej i motoryzacyjnej oraz sektora nauk przyrodniczych.