Oprogramowanie SAP CRM zyska funkcje wspierające sprzedaż… biletów

Niemiecki koncern chce rozszerzyć ofertę narzędzi CRM przeznaczonych dla firmy zajmujących się sprzedażą biletów na imprezy masowe. W rozszerzeniu oferty pomóc ma zakup spółki Ticket-Web.

W ofercie firmy Ticket-Web znajduje się m.in. obsługująca wiele walut oraz wiele języków platforma internetowej sprzedaży biletów. Niemiecka spółka rozwija również oprogramowanie klasy CRM ukierunkowane na zarządzanie procesami marketingu bezpośredniego. Przedstawiciele SAP zapowiadają, że rozwiązania Ticket-Web zostaną zintegrowane z systemami SAP ERP, SAP CRM oraz narzędziami wspierającymi procesy finansowo-księgowe. Połączenie oprogramowania wspierającego zarządzanie obiektami sportowymi oraz ośrodkami rekreacyjnymi. Niewykluczone jest też zintegrowanie narzędzi Ticket-Web z mechanizmami oprogramowania analitycznego linii SAP BusinessObjects. Zapowiadane jest też przeniesienie mechanizmów Ticket-Web na platformę HANA. Wykorzystanie mechanizmów przetwarzania danych bezpośrednio w pamięci operacyjnej ma pozwolić na prowadzenie działań sprzedażowo-marketingowych w oparciu o bieżące informacje dotyczące podejmowanych działań.

Wedle zapowiedzi po zamknięciu transakcji oprogramowanie Ticket-Web będzie nadal oferowane jako samodzielny produkt. Przedstawiciele SAP zapowiadają też dalszy rozwój narzędzi pozwalających integrować narzędzia Ticket-Web z innymi aplikacjami biznesowymi, także tymi konkurencyjnymi wobec oferty SAP.

Zobacz również:

  • Strategiczna współpraca NTT DATA Business Solutions i Beyond.pl
  • Jak cyfryzują się polskie przedsiębiorstwa
  • Salesforce zainwestuje 500 milionów dolarów w generatywną AI

Transakcja ma zostać sfinalizowana w drugim kwartale br. Jej wartości nie ujawniono.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200