OpenView ma się dobrze
- Computerworld,
- 11.12.2006
W Computerworld nr 44/2006 zamieściliśmy artykuł analizujący strategię HP w dziedzinie oprogramowania. Niestety, opatrzyliśmy go niefortunnym tytułem "OpenView na emeryturę", co mogło sugerować zaprzestanie rozwoju tej platformy.
W Computerworld nr 44/2006 zamieściliśmy artykuł analizujący strategię HP w dziedzinie oprogramowania. Niestety, opatrzyliśmy go niefortunnym tytułem "OpenView na emeryturę", co mogło sugerować zaprzestanie rozwoju tej platformy.
Tymczasem HP po przejęciu Mercury Interactive nie zamierza rezygnować z żadnego ze swych dotychczasowych produktów. Przyjęto natomiast nową strategię marketingową, w której firma rezygnuje z równoległego wykorzystywania marek OpenView i Mercury, prezentując swoją ofertę oprogramowania pod nazwą HP Software. Zmiana ta nie ma żadnego wpływu na funkcjonalność produktów z rodziny HP OpenView.
Redakcja