OpenView ma się dobrze

W Computerworld nr 44/2006 zamieściliśmy artykuł analizujący strategię HP w dziedzinie oprogramowania. Niestety, opatrzyliśmy go niefortunnym tytułem "OpenView na emeryturę", co mogło sugerować zaprzestanie rozwoju tej platformy.

W Computerworld nr 44/2006 zamieściliśmy artykuł analizujący strategię HP w dziedzinie oprogramowania. Niestety, opatrzyliśmy go niefortunnym tytułem "OpenView na emeryturę", co mogło sugerować zaprzestanie rozwoju tej platformy.

Tymczasem HP po przejęciu Mercury Interactive nie zamierza rezygnować z żadnego ze swych dotychczasowych produktów. Przyjęto natomiast nową strategię marketingową, w której firma rezygnuje z równoległego wykorzystywania marek OpenView i Mercury, prezentując swoją ofertę oprogramowania pod nazwą HP Software. Zmiana ta nie ma żadnego wpływu na funkcjonalność produktów z rodziny HP OpenView.

Redakcja

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200