Oferta nowych operatorów

Nowi operatorzy wirtualni wprowadzani na rynek przez spółkę MNI nie chcą konkurować z największymi operatorami. Swoje oferty kierują do widzów kanału Ezo TV i klientów telefonii stacjonarnej w MNI.

Oferta marki Simfonia skierowana jest przede wszystkim do obecnych i przyszłych klientów telefonii stacjonarnej w MNI - czytamy w Gazeta.pl. Użytkownicy będą otrzymywali jedną fakturę za usługi stacjonarne i mobilne, tańsze połączenia wewnątrz obu sieci oraz jeden aparat do wykonywania rozmów stacjonarnych i komórkowych. Dodatkową zachętą ma być możliwość zawierania umów na czas nieokreślony.

Ezo Mobile skieruje natomist swoją ofertę przede wszystkim do widzów interaktywnego kanału Ezo TV. Jak podaje Gazeta.pl, otrzymają oni łatwy i tani dostęp do wszelkich serwisów ezoterycznych - horoskopów, wróżb, specjalnych tapet czy dzwonków.

Obie sieci chcą w ciągu pierwszego roku pozyskać po 20 tys. klientów.


TOP 200