Obiecująca przyszłość Pro Futuro
- Anna Machol,
- 29.03.2002, godz. 10:37
Przychody Pro Futuro w I kwartale br. będą wyższe niż w całym roku ubiegłym. Spółka przewiduje, że w tym roku liczba klientów instytucjonalnych, korzystających z usług bezprzewodowej sieci Futuro, wzrośnie do 1500.
Przychody Pro Futuro w I kwartale br. będą wyższe niż w całym roku ubiegłym. Spółka przewiduje, że w tym roku liczba klientów instytucjonalnych, korzystających z usług bezprzewodowej sieci Futuro, wzrośnie do 1500.
Pro Futuro oferuje szerokopasmowy dostęp do Internetu i transmisję danych w technologii LMDS (Local Multipoint Distribution System), usługi VoIP oraz hosting. Spółka rozpoczęła działalność we wrześniu 2000 r. w Lublinie.
Obecnie z usług sieci Pro Futuro korzysta ponad 1200 klientów korporacyjnych w 10 miastach Polski (Warszawa, Kraków, Katowice, Wrocław, Poznań, Szczecin, Gdańsk, Łódź, Lublin, Bielsko-Biała). Dotychczasowe nakłady inwestycyjne firmy wyniosły ok. 83 mln zł.
Klientami Pro Futuro są m.in.: Orbis, ComArch, Ster-Projekt, Fiat Polska, Statoil, LG Petro Bank, Honda Poland, Axel Springer, Poland.com i Cadbury Wedel.