Nowy system pomoże w sprzedaży napojów Hoop Polska

Głównym celem wdrożenia systemu klasy SalesForce Automation w firmie Hoop Polska jest zwiększenie efektywności procesów sprzedażowych.

Dzięki wykorzystaniu mobilnego oprogramowania sprzedażowego przedstawiciele handlowi zyskali dostęp do aktualnych i historycznych informacji na temat relacji z klientami, poziomu realizacji indywidualnych planów sprzedaży oraz zapasów i planów produkcyjnych. Oprogramowanie wspiera zbieranie i wysyłkę zamówień oraz sprzedaż. Aplikacja Mobile Preselling ułatwia wgląd w informacje na temat konkurentów. Centralny system SFA stanowi wsparcie dla kadry zarządzającej, która zyskała możliwość sprawnego śledzenia działań przedstawicieli, analizy ich efektywności, definiowania planów i ewidencjonowania kosztów generowanych przez pracowników terenowych.

"Decydując się na wdrożenie systemu mobilnego, chcieliśmy uzyskać lepsze wyniki sprzedaży w terenie. Aplikacja Mobile Preselling pomogła uporządkować bazę klientów i zapewnić sprawniejszy i wyższy poziom ich obsługi oraz stopniowo poszerzać obszar działania" - mówi Mateusz Jesiołowski, koordynator projektu w Hoop Polska. Korzyści z wykorzystania rozwiązania są widoczne w niedługim czasie po jego wdrożeniu. "Możemy teraz lepiej analizować dane sprzedażowe i wyciągać wnioski, które pomagają w podejmowaniu decyzji biznesowych. Udaje nam się bardziej efektywnie zarządzać procesem zamówień towarów i kontrolować płatności, dzięki czemu mamy możliwość zwiększenia płynności gotówki i produktów w magazynie" - dodaje Mateusz Jesiołowski. Z oprogramowania korzysta ponad 50 przedstawicieli terenowych firmy.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200