Nowy system dla e-commerce

Dla klientów uruchomiony został serwis internetowy www.intea.pl, w którym klienci z małą pomocą przedstawicieli producenta mogą zaprojektować system, dobierając poszczególne funkcje i moduły wraz uzyskaniem ich ceny. "Jest to także rzeczywista realizacja koncepcji SaaS - oferujemy dostępny przez Internet konfigurator i udostępniamy tylko to, co rzeczywiście firmie jest potrzebne" - mówi Piotr Kubicki. System Intea będzie utrzymywany na serwerach firmy Outcom w profesjonalnym Data Center. Możliwy jest także hosting przez partnerów firmy dla ich klientów. Jest także opcja instalacji u klienta na miejscu.

Oferta dla partnerów

Nową wersję systemu firma wprowadziła na rynek z początkiem lipca br. i stawia na model sprzedaży przez partnerów, dlatego buduje grono firm współpracujących. "Partnerzy lepiej znają lokalne rynki i są w stanie szybciej dotrzeć do klientów rozlokowanych po całym kraju" - mówi Janusz Styś, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu. Producent oferuje także szkolenia z systemu i atrakcyjny system prowizji sięgający nawet 50%. "Budując sieć partnerską, postawiliśmy na jakość. Chcemy współpracować z najlepszymi wdrożeniowcami na rynku, dlatego przygotowaliśmy dla partnerów specjalną ofertę współpracy" - mówi Janusz Styś.

Ponadto Outcom współpracuje z firmami, które zajmują się pozyskiwaniem unijnego wsparcia na inwestycje w systemy IT, firmami świadczącymi usług księgowe oraz agencjami interaktywnymi, aby wspomóc partnerów i klientów w rozwijaniu działalności. "Dodatkowe źródła przychodów dla partnerów to audyty przedwdrożeniowe, szkolenia, wdrożenia" - wymienia Janusz Styś. "W zależności od rodzaju prowadzonej działalności dla współpracujących z nami firm dobieramy odpowiednią ścieżkę autoryzacji. Partnerzy, uczestnicząc w szkoleniach produktowych, po potwierdzeniu kompetencji mogą uzyskać autoryzację handlową i merytoryczną (serwisową), których uzyskanie przekłada się na warunki współpracy" - mówi Janusz Styś.

Firma zorganizowała już pierwszą konferencję dla partnerów poświęconą możliwościom systemu Intea. "Zaprosiliśmy firmy z branży informatycznej specjalizujące się we wdrożeniach systemów ERP, CRM i innych rozwiązań informatycznych dla MŚP. Uczestnicy spotkania zwracali uwagę przede wszystkim na funkcjonalności systemu optymalizujące procesy związane z prowadzeniem działalności handlowej w Internecie. Szczególnie interesowała ich integracja systemu z systemami aukcyjnymi, systemami płatności, systemami firm spedycyjnych, a także rozwiązaniami innych producentów systemów ERP, a ponadto warunki współpracy partnerskiej oraz warunki uzyskania wsparcia unijnego na zakup systemu. Podpisaliśmy pierwsze umowy partnerskie" - mówi Janusz Styś. Outcom zapowiada kolejne konferencje w innych miastach wojewódzkich planowane na wrzesień i październik.


TOP 200