Nowy standard w grach wideo

Na początku grudnia Sony Corporation wprowadza do sprzedaży na rynek japoński - PlayStation - nowy komputer osobisty przeznaczony do odtwarzania gier na ekranie wideo. PlayStation pracować będzie w 32-bitowej architekturze.

Na początku grudnia Sony Corporation wprowadza do sprzedaży na rynek japoński - PlayStation - nowy komputer osobisty przeznaczony do odtwarzania gier na ekranie wideo. PlayStation pracować będzie w 32-bitowej architekturze.

Dzięki technice "tkania" obrazu (Texture Mapping) użytkownicy zobaczą trójwymiarowy obraz z przestrzenią mającą głębię. Obraz na ekranie telewizora stanie się bardziej płynny niż dotąd. Jak w zwykłym filmie zmieniać się będzie w tempie 60 razy/s. Efekt ten Sony osiągnęło wykorzystując obok centralnego procesora (CPU) wiele mniejszych, działających równolegle.

Do końca roku na rynku pojawią się także 23 gry odpowiadające nowym standardom, które rozprowadzane będą na dyskach CD-ROM. W przyszłym roku PlayStation pojawi się na rynku amerykańskim i europejskim.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200