Nowy program partnerski IBM
- Computerworld,
- 07.06.2004
IBM wprowadza jeden, uproszczony program partnerski PartnerWorld. Program ma zapewnić partnerom handlowym IBM łatwiejszy dostęp do oferty firmy i organizowanych przez nią akcji promocyjnych.
IBM wprowadza jeden, uproszczony program partnerski PartnerWorld. Program ma zapewnić partnerom handlowym IBM łatwiejszy dostęp do oferty firmy i organizowanych przez nią akcji promocyjnych.
Poprzednio program PartnerWorld obejmował cztery odrębne kategorie ustalone dla różnych sektorów: systemów i usług, oprogramowania, komputerów osobistych i deweloperów. Każda z nich miała własne kryteria dotyczące uczestnictwa, oferowała też różne korzyści. Teraz program będzie oparty na wspólnych kryteriach członkowskich.
Przypisywanie partnerów handlowych określonemu poziomowi programu PartnerWorld - Member, Advanced lub Premier - teraz ma się odbywać na podstawie łącznych osiągnięć rynkowych dotyczących wszystkich marek IBM. Poziom wyników jest mierzony wg systemu punktowego opartego na obrotach, doświadczeniu partnera i zadowoleniu jego klientów.
IBM będzie wdrażać nowy program PartnerWorld w dwóch etapach. Dla konsultantów, integratorów oraz dystrybutorów sprzętu i oprogramowania w trzecim kwartale 2004 r., a dla niezależnych producentów oprogramowania w czwartym kwartale.