Nowy program Xeroxa

Firma Xerox ogłosiła nowy europejski program autoryzacji dla partnerów handlowych pod nazwą "ConneXion". Ma to być kolejny element polityki wspierania partnerów handlowych Xerox Office.

"ConneXion" przedstawia partnerom nową segmentację kanału sprzedaży w ramach jednego programu. Celem programu jest zapewnienie poszczególnym partnerom, odpowiedniego poziomu wsparcia w zakresie komunikacji, marketingu i sprzedaży.

W programie może uczestniczyć każdy partner kupujący produkty Xerox od autoryzowanych dystrybutorów.

Zobacz również:

  • Facebook bez treści informacyjnych w Kanadzie
  • Jak CIO może wesprzeć budowanie ekosystemu partnerów innowacji

"ConneXion" definiuje następujące kategorie partnerów:

-Reseller i/lub Supplies Reseller

-Select Reseller i/lub Select Supplies Reseller

-Business Partner

-Enterprise Partner

-Global Partner

-Graphic Arts Partner

-Software Partner

W zależności od kategorii uczestnicy programu mogą korzystać z następujących narzędzi i pomocy: dostęp do stron partnerskich Xerox, możliwość udziału w specjalnie przygotowanych promocjach, wcześniejsza informacja o produktach i akcjach marketingowych, dostęp do urządzeń demonstracyjnych, wsparcie przy przetargach, możliwość wykorzystywania logo Connexion, szkolenia, opieka Xerox Business Partner Managera, dostęp do pełnego portfolio produktów dzięki zdobytym akredytacjom.

Program obejmuje całą europejską sieć partnerów Xerox. Obecni partnerzy zostaną automatycznie przeniesieni do jednej z nowych kategorii "ConneXion". Partnerzy mają prawo ubiegać się o członkostwo tylko w jednej kategorii programu "ConneXion". Nowi resellerzy mogą przystąpić do programu za pośrednictwem internetowej witryny „ConneXion”: http://www.xerox.com/connexion

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200