Nowy prepaid Polkomtela

Polkomtel wprowadził nową markę telefonii typu prepaid (przedpłaconej) Sami Swoi. Firma ma nadzieję na powtórzenie sukcesu Heyah, marki wprowadzonej niedawno przez Polską Telefonię Cyfrową, która w ciągu niespełna czterech miesięcy zdobyła ponad 1 mln użytkowników.

Oferta Polkomtela nie stanowi jednak dla niej bezpośredniej konkurencji. Adresowana jest nie do młodzieży, ale przede wszystkim do osób starszych i mieszkańców małych miast, grup - wedle przeprowadzonych przez operatora badań - w najmniejszym stopniu spenetrowanych przez telefonię komórkową. Dotarcie do nich zapewnić ma nowej marce partnerstwo z Pocztą Polską, która będzie dystrybuować zestawy Sami Swoi oraz "karty zdrapki" pozwalające na doładowanie konta.

Przygotowując ofertę Sami Swoi firma postawiła na niskie opłaty za rozmowy (90 gr. za rozmowę poza sieć, 60 gr. w ramach sieci i 30 gr. SMS) i maksymalną prostotę. Zestaw składający się z karty i telefonu jest gotowy do użycia po rozpakowaniu pudełka - w telefonie umieszczono kartę SIM, a jego bateria jest naładowana. Dodatkowo, w ramach promocji do końca października rozmowy w ramach sieci Sami Swoi są bezpłatne.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200