Nowy pakiet pozwala integrować ze sobą platformy Salesforce i Slack

Salesforce ogłosił w tym tygodniu dostępność pakietu składającego się z narzędzi pozwalających deweloperom integrować jego rozwiązania z usługami IT, w posiadanie których wszedł wraz z przejęciem w zeszłym roku za kwotę 27,7 mld USD firmy Slack.

Chodzi tu o integrację z opracowanymi przez Salesforce narzędziami Software-as-a-Service, z aplikacjami do komunikacji zespołowej, których twórcą jest Slack. Salesforce chce w ten sposób stworzyć platformę, której nadał robocza nazwę „cyfrowej centrali” (w oryginale "digital HQ"). Jej oficjalna nazwa to Salesforce Platform for Slack. Została ona stworzona z myślą o deweloperach, którzy projektują usługi obsługują przepływ danych wymienianych między platformami Customer360 i Slack.

Dzięki rozwiązaniu Apex SDK for Slack, programiści Salesforce mogą używać znanego języka programowania Apex do modyfikowania aplikacji Slack zbudowanych na bazie środowiska Block Kit UI. Apex SDK umożliwia dostęp do danych Salesforce, takich jak np. rekordy klientów, bez konieczności stosowania oprogramowania pośredniczącego.

Zobacz również:

  • Blaski i cienie AI
  • Trendy w e-commerce 2024
  • AI coraz popularniejsza w pracy biurowej

Salesforce łączy również swoją niskokodową platformę Flow ze Slackiem. Integracja taka pozwala deweloperom automatyzować proste zadania wykonywane do tej pory ręcznie, takie jak tworzenie nowych kanałów Slack czy też aktualizowanie i transmitowanie statusu kont.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200