Nowy moduł CRM SAP-a

SAP poszerzył swoją ofertę przeznaczoną dla firm telekomunikacyjnych o nowy komponent do zarządzania kontaktami z klientami (CRM).

SAP poszerzył swoją ofertę przeznaczoną dla firm telekomunikacyjnych o nowy komponent do zarządzania kontaktami z klientami (CRM).

SAP Telecommunications CRM, który ma pojawić się w maju przyszłego roku, umożliwia dostęp do wszystkich źródeł informacji o kliencie znajdujących się w firmie. Pozwoli to pracownikom call center na szybką obsługę klientów.

Dostęp do połączonych ze sobą wszystkich informacji o kliencie - związanych ze sprzedażą, zamówieniami, świadczonymi mu usługami oraz dotyczących kontraktów - wpłynie, zdaniem SAP-a, na podniesienie jego obsługi.

System, opracowany wspólnie z Andersen Consulting, jest efektem prac nad nowymi rozwiązaniami R/3, które były opracowywane pod kątem firm telekomunikacyjnych. Inne rozwiązania opracowywane na ten segment rynku dotyczą zarządzania przychodami i zarządzania zasobami sieciowymi.