Nowy dyrektor działu BMO w Microsoft
- Juliusz Kornaszewski,
- 11.02.2004, godz. 13:54
Barbara Napiórkowska została dyrektorem BMO w polskim oddziale Microsoft. Będzie odpowiadać za opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowej firmy, nadzorowanie sprzedaży oraz koordynowanie działań pomiędzy wszystkimi działami w polskim oddziale Microsoft.
Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na wydziale Handlu Międzynarodowego. Posiada również dyplom z Marketingu Strategicznego uczelni Business School - filii Thames University w Warszawie.
Barbara Napiórkowska w wolnych chwilach gra na pianinie. Wysoko ceni muzykę klasyczną. Uwielbia też podróże. Jest amatorką dobrej kuchni i bardzo lubi przygotowywać niebanalne potrawy dla siebie i rodziny.
***
Pion Central Marketing Organization (CMO) w Microsoft został przekształcony w nowy dział Business and Marketing Organization (BMO), którego zadaniem jest nie tylko prowadzenie szeroko rozumianych akcji marketingowych, ale także m.in. opracowywanie i wdrażanie strategii firmy, nadzorowanie sprzedaży oraz koordynowanie działań pomiędzy wszystkimi działami w Microsoft. Barbara Napiórkowska sprawuje funkcję Business Marketing Officer i zarządza 25 osobowym zespołem. W skład działu BMO wchodzą 4 grupy produktowe (tzw. Business Groups) odpowiedzialne za sprzedaż i promocję - Information Worker (BG Lead: Jacek Maśliński), Server Platform (BG Lead: Michał Gołębiewski), Microsoft Business Solutions (BG Lead: Maciej Potapczyk) i Windows Client (p/o Jacek Maśliński) oraz grupy Public Relations (BG Lead: Monika Kretowicz) i Communication Marketing (BG Lead: Małgorzata Kołtun) odpowiedzialne za koordynację działań wizerunkowo - marketingowych.