Nowy dyrektor działu BMO w Microsoft

Barbara Napiórkowska została dyrektorem BMO w polskim oddziale Microsoft. Będzie odpowiadać za opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowej firmy, nadzorowanie sprzedaży oraz koordynowanie działań pomiędzy wszystkimi działami w polskim oddziale Microsoft.

Nowy dyrektor działu BMO w Microsoft
Przez ostatnie 10 lat Barbara Napiórkowska związana była z firmą Philips AGD, z czego ostatnie 2,5 roku pracowała w centrali w Holandii. Odpowiadała za globalny marketing strategiczny i wprowadzanie produktów na rynek światowy. Zajmowała się opracowywaniem strategii dla AGD, a także współtworzeniem nowych produktów. W polskim oddziale Philips AGD kierowała działem marketingu. W tym czasie firma osiągnęła pozycję lidera na rynku. Karierę związaną z marketingiem Barbara Napiórkowska rozpoczęła w roku 1989 budując od podstaw dział sprzedaży i marketingu w firmie Johnson & Johnson Poland.

Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na wydziale Handlu Międzynarodowego. Posiada również dyplom z Marketingu Strategicznego uczelni Business School - filii Thames University w Warszawie.

Barbara Napiórkowska w wolnych chwilach gra na pianinie. Wysoko ceni muzykę klasyczną. Uwielbia też podróże. Jest amatorką dobrej kuchni i bardzo lubi przygotowywać niebanalne potrawy dla siebie i rodziny.

***

Pion Central Marketing Organization (CMO) w Microsoft został przekształcony w nowy dział Business and Marketing Organization (BMO), którego zadaniem jest nie tylko prowadzenie szeroko rozumianych akcji marketingowych, ale także m.in. opracowywanie i wdrażanie strategii firmy, nadzorowanie sprzedaży oraz koordynowanie działań pomiędzy wszystkimi działami w Microsoft. Barbara Napiórkowska sprawuje funkcję Business Marketing Officer i zarządza 25 osobowym zespołem. W skład działu BMO wchodzą 4 grupy produktowe (tzw. Business Groups) odpowiedzialne za sprzedaż i promocję - Information Worker (BG Lead: Jacek Maśliński), Server Platform (BG Lead: Michał Gołębiewski), Microsoft Business Solutions (BG Lead: Maciej Potapczyk) i Windows Client (p/o Jacek Maśliński) oraz grupy Public Relations (BG Lead: Monika Kretowicz) i Communication Marketing (BG Lead: Małgorzata Kołtun) odpowiedzialne za koordynację działań wizerunkowo - marketingowych.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200