Nowe usługi w krakowskim centrum Cisco

W Cisco Global Services Center w Krakowie został właśnie otwarty dział wsparcia dla klientów Cisco AppDynamics z regionu EMEAR. Centrum zwiększa zakres oferowanych usług o software engineering.

Cisco otworzyło oddział w Krakowie 9 lat temu. Centrum świadczy usługi techniczne i biznesowe klientom, partnerom i pracownikom firmy w różnych obszarach, w tym: Customer Experience, finansów i operacji. W 2017 r. Cisco przejęło firmę AppDynamics, lidera w obszarze Application Performance Monitoring (APM), dostawcę kompletnej platformy umożliwiającej monitorowanie wydajności aplikacji. Dzięki tej akwizycji Cisco oferuje firmom możliwość pozyskiwania informacji w czasie rzeczywistym dotyczących działania aplikacji, procesów biznesowych i zachowań klientów. „Rozwój oprogramowania, Customer Experience i bezpieczeństwo to obszary priorytetowe dla Cisco, które mają również strategiczne znaczenie dla nas w Krakowie. Naszym celem jest dalszy rozwój zgodnie z kierunkiem, w którym transformuje się cała organizacja” – powiedział Ramon Tancinco, dyrektor Cisco Global Services Center w Krakowie.

Rolą zespołu wsparcia inżynierii oprogramowania (software engineering) AppDynamics w Krakowie jest dostarczanie klientom usług, które pomogą im z sukcesem wdrożyć i obsługiwać rozwiązania AppDynamics oraz zmaksymalizować zwrot z poczynionych inwestycji. Zespół współpracuje z inżynierami odpowiedzialnymi za oprogramowanie i infrastrukturę największych firm na świecie.

Zobacz również:

  • Cisco i Microsoft transmitują dane z prędkością 800 Gb/s

Obecnie w krakowskim oddziale pracuje ok. 2000 specjalistów. Zwiększenie zakresu usług oznacza też nową rekrutację. „Rozbudowując oddział o nowe funkcje, cieszymy się, że będziemy mogli zatrudnić specjalistów z dziedziny inżynierii i biznesu, przyczyniając się jednocześnie do rozwoju polskiej gospodarki opartej na wiedzy. Jesteśmy zdeterminowani, aby w miarę rozwoju utrzymać dynamiczny charakter i inkluzywną kulturę organizacyjną naszego krakowskiego oddziału, ponieważ to właśnie na nich opiera się nasz sukces. Dzięki temu przez trzy lata z rzędu zajmowaliśmy pierwsze miejsce w rankingu Great Place to Work w Polsce” – dodał Ramon Tancinco.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200