Nowe, tlenowe reklamy

W ofercie portalu o2.pl znalazły się dwie nowe formy reklamy: banner rotacyjny oraz reklamowe "Pakiety weekendowe". Obie nowości prezentowane będą za pośrednictwem komunikatora Tlen.pl.

Wizualizowany w oknie rozmowy "banner rotacyjny" pozwala na wyświetlenie w trakcie doby emisji jednemu użytkownikowi komunikatora Tlen.pl więcej niż 1 kreację reklamy (do 4). Możliwe jest predefiniowanie kolejności kreacji oraz odstępów pomiędzu poszczególnymi wyświetleniami.

Przedstawiciele portalu zapewniają, że taki zabieg poprawia skuteczność kampanii mierzoną CPC (cost per click) oraz "wzmaga zaangażowanie użytkowników i pobudza do ponownego zapoznania się z treścią reklamy". "Bannerowe 'konwersacje', wieloetapowe zagadki, pytania i odpowiedzi, kreacje różnych wymiarów... Sami jesteśmy niezmiernie ciekawi kreatywności agencji, którą ma sprowokać ta poszerzona oferta" mówi Michał Brański, Dyrektor ds. Marketingu w portalu o2.pl.

Zobacz również:

  • Ruszyły testy satelitów Starlink działających w trybie „direct-to-cell”
  • Meta opracowała webową wersję usługi Imagine

Drugą nowościa w o2.pl są 36-godzinne "Pakiety weekendowe" reklamy, prezentowanych w Komunikatorze Tlen.pl w formie bannera w oknie rozmowy.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200