Nowe szaty lidera
- Antoni Bielewicz,
- 25.06.2002, godz. 18:41
PZU Życie, lider rynku ubezpieczeń na życie, uruchamia interaktywny serwis internetowy. W planach towarzystwa jest obecnie stworzenie wortalu ubezpieczeniowego, a także zaoferowanie specjalnych produktów przez Internet.
PZU Życie, z pewnym opóźnieniem, uruchamia interaktywny serwis internetowy. „Chcieliśmy zaoferować jak najdojrzalszy produkt” – tłumaczy Dominik Kazanowski, koordynator komunikacji internetowej PZU Życie. Nieoficjalnie mówi się, że powodów opóźnienia było więcej m.in. niedawna restrukturyzacja, zmiany zarządu, a także duża liczba projektów, prowadzonych przez PZU. Projekt realizowany przez informatyków z PZU Życie przy współudziale firmy HYPERmedia trwał dwa miesiące.
Teraz w planach towarzystwa jest stworzenie wraz z kilkoma wydawnictwami biznesowymi wortalu ubezpieczeniowego, a także zaoferowanie specjalnych produktów przez Internet. „Sprzedaż ubezpieczeń na życie rządzi się swoją specyfiką. Tu nie ma standardowych produktów” – mówi Sławomir Michałowski, naczelnik wydziału administracji systemów operacyjnych biura eksploatacji i bezpieczeństwa systemów w PZU Życie – „Można jednak wspomóc sprzedaż ubezpieczeń za pomocą Internetu, umawiać z lekarzem lub agentem”. To ostatnie zadanie jest tym prostsze, że w PZU Życie dobiegł właśnie końca pilotaż systemu, umożliwiającego lokalizację agentów ubezpieczeniowych za pośrednictwem telefonów komórkowych.
Zobacz również: