Nowe rozwiązania HP do Big Data
- Janusz Chustecki,
- NetWorld Online JCH,
- 05.07.2012, godz. 10:08
HP zaprezentował rozszerzenia swoich rozwiązań do optymalizacji informacji, które mają pozwolić firmom lepiej korzystać z dużych zbiorów danych.
Zobacz też:
W ramach wersji Vertica 6 firma rozbudowała platformę przetwarzania rozproszonego i dostosowała ją do analizowania zasobów Big Data. Platforma umożliwia teraz równoległe wykonywanie analiz w języku R bezpośrednio w oprogramowaniu Vertica oraz oferuje rozszerzoną obsługę implementacji Cloud i SaaS.
Zobacz również:
- IDC CIO Summit – potencjał drzemiący w algorytmach
- Efekt synergii zmienia zasady pracy z danymi
- HP – oferta wsparcia środowiska pracy w jednym miejscu
Użytkownicy mają też do dyspozycji nowe usługi: HP Big Data Strategy Workshop i HP Roadmap Service for Hadoop. Pierwsza usługa umożliwia użytkownikom poznanie problemów z dużymi zbiorami danych oraz wskazuje na rozwiązania pozwalające rozwiązywać takie problemy. Druga usługa umożliwia firmom planować wdrożenia platformy Hadoop.
HP przedstawił nowe możliwości wbudowywania mechanizmu IDOL 10 w każdym węźle Hadoop w rozwiązaniu HP App System for Hadoop. Rozwiązanie udostępnia 500 funkcji w tym: analizowanie informacji poprzez jej automatyczną kategoryzację, grupowanie, oraz tworzenie hiperłączy pomiędzy rozpoznanymi pojęciami.
HP rozbudowała również platformę marketingu cyfrowego, prezentując nowe rozwiązanie Optimost Clickstream Analytics. Daje ono specjalistom w dziedzinie marketingu jeden obraz wizyt klienta, zmian i transakcji za pomocą mechanizmów handlu elektronicznego. Rozwiązanie wykorzystuje produkty Vertica Analytics Platform i Autonomy IDOL, zapewniając dostęp do dokładnych informacji o klikanych linkach, co pozwala specjalistom od spraw marketingu łączyć i analizować informacje w wybrany przez siebie sposób.