Nowa usługa serwisowa Plextor Exlusive Service

Z dniem 21 stycznia weszła w życie nowa usługa serwisowa oferowana przez firmę Alstor. Wszystkie napędy Plextor zakupione po tym terminie zostaną objęte programem "Plextor Exlusive Service".

Teraz w razie awarii napędu Plextora, każdy odbiorca końcowy będzie się zwracać z reklamacją bezpośrednio do dystrybutora.

Procedura jest następująca. Klient wysyła do serwisu Alstor zgłoszenie RMA, które można pobrać na stronie dystrybutora. Następnie pracownik serwisu kontaktuje się z klientem, zadając szereg podstawowych pytań i próbując mu pomóc "na odległość". Jeżeli jednak awaria okazuje się naprawdę poważna, klient otrzymuje numer RMA i kontakt do spedytora. Teraz jego zadaniem jest wezwanie kuriera i odesłanie uszkodzonego napędu do dystrybutora. W Alstor napęd jest naprawiany lub wymieniany i wraca kurierem do swojego właściciela. Koszt transportu w obie strony pokrywa Alstor.

Zobacz również:

  • Apple kończy z programem naprawczym klawiatur motylkowych
  • Mozilla stworzyła nową usługę, która usuwa nasze wrażliwe dane z internetu

Warunkiem uznania reklamacji jest przedstawienie przez właściciela uszkodzonej nagrywarki dowodu jej zakupu i karty gwarancyjnej, którą otrzyma wraz z napędem.

Dokładne informacje na temat procedury gwarancyjnej nagrywarek Plextor w Alstor znaleźć można na internetowej stronie dystrybutora: http://www.alstor.com.pl/rma/rma_plextor.htm

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200