Nowa strategia współpracy Microsoftu

Firma Microsoft przedstawiła nową strategię współpracy z siecią partnerów handlowych. Program zaprezentowany podczas Światowej Konferencji Partnerów firmy Microsoft (Microsoft Worldwide Partner Conference) uznaje dotychczasowe inwestycje obecnych partnerów handlowych, określając jednocześnie podstawy przyszłej współpracy.

„Przy każdej podejmowanej przez nas decyzji braliśmy pod uwagę komentarze partnerów i klientów” - powiedziała Allison Watson, wiceprezes globalnego działu ds. partnerów (Worldwide Partner Group) w firmie Microsoft. „Prace nad nowym programem rozpoczęły się w sierpniu 2002 r. Obejmowały one ponad 48 globalnych grup dyskusyjnych, ankiety, współpracę ze wszystkimi działami firmy Microsoft oraz tysiące indywidualnych rozmów z partnerami”.

Nowy program będzie wprowadzany stopniowo. Oficjalne rozpoczęcie nastąpi w styczniu 2004 r. Przez następne 18 miesięcy pojawią się kolejne jego elementy.

Zobacz również:

  • Szyfrowanie plików, a szyfrowanie dysku - jaka jest różnica?
  • WordPress 6.5 trafia na rynek. Oto 5 najważniejszych zmian

Nowością dla partnerów, którzy chcieliby podkreślić swoje wyjątkowe umiejętności na rynku, będzie możliwość zdobywania i prezentowania klientom wybranych kompetencji. W tym celu wyróżniono 11 obszarów specjalizacji, ułatwiających określenie zakresu umiejętności partnerów handlowych.

W nowym programie zmieniają się także wymagania stawiane firmom pragnącym przystąpić do programu. Liczyć się będą między innymi kompetencje partnera, poziom zadowolenia klientów, referencje, poziom sprzedaży, certyfikaty techniczne.

Informacje:

http://www.microsoft.com/poland/

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200