Nowa strategia PST

Polskie Sieci Teleinformatyczne SA, nowa spółka w portfelu BRE Banku, zaprezentowała swoją strategię rozwoju, opartą na czterech filarach: oprogramowanie e-commerce, produkcja i wdrażanie oprogramowania typu CRM, ASP oraz vortal biznesowy BiznesNet (www.biznesnet.pl).

Polskie Sieci Teleinformatyczne SA, nowa spółka w portfelu BRE Banku, zaprezentowała swoją strategię rozwoju, opartą na czterech filarach: oprogramowanie e-commerce, produkcja i wdrażanie oprogramowania typu CRM, ASP oraz vortal biznesowy BiznesNet (www.biznesnet.pl).

„Oferta PST SA skierowana jest do firm, które chcą wykorzystać Internet do działań biznesowych. Ambicją firmy jest wytworzenie standardów e-commerce na rynku polskim” – deklarował prezes PST, Andrzej Madloch.

Szczególny nacisk na obecnym etapie rozwoju firma kładzie na wdrażanie oprogramowania do wspomagania i koordynacji sprzedaży typu CRM. Niedawno PST zakupiły od kanadyjskiej spółki giełdowej prawa autorskie i wszystkie kody źródłowe do programu CRM SmartSales. Dzięki temu firma może prowadzić prace nad programem i dostosowywać go na potrzeby swoich klientów.

Drugim filarem nowej strategii jest InterMarket 3D, program przeznaczony do kompleksowej obsługi sklepów internetowych. Poszczególne wersje programu są dostosowane na potrzeby odbiorców różnej wielkości. Dzięki usługom ASP, stanowiącym trzeci podstawowy kierunek działalności PST, możliwe jest prowadzenie działalności e-commerce bez konieczności utrzymywania skomplikowanej infrastruktury sieciowej.

Dopełnieniem oferty firmy jest vortal internetowy BiznesNet.pl. Vortal jest ośrodkiem wymiany informacji na temat e-commerce i ośrodkiem skupiającym społeczność ludzi zawodowo związanych z biznesem w Internecie.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200